¤ عن هموم :: ولماذا ؟

¤ قبل أن ترسل همومك

¤ ماذا يمكنك ان تفعل ؟

¤ قضايا و هموم عامة

¤ قائمة الدول العربية

¤ شكاوي تم الرد عليها
¤ المسيحيين

¤ الشيعة

¤ البدون

¤ الأمازيغ

¤ البهائيين

¤ المرأة

¤ الطفل

¤ أخرى

¤ بريد هموم



بيان إطلاق موقع هموم

موقع هموم بعد مرور عامين

موقع حقوقي عربي تطوعي يجذب عشرة ملايين زائر سنويا

  • طفل محتاج زراعه كبد
  • نحتاج صرف صحى
  • ابناء السويس





  • الشكاوى والموضوعات المنشورة على الموقع لا تعبر عن وجهة نظر الشبكة العربية لمعلومات حقوق الإنسان ، وهي منسوبة فقط لمن أرسلها .

    مواقع تابعة للشبكة العربية






    كابسى للدهانات شردتناا


    الإسم :
    الدولة : سوريا
    الإيميل : [email protected]
    التليفون : 2258378
    تاريخ إرسال الشكوي :
    Sunday 2nd of September 2007 09:34:57 AM
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم
    طبيعة الموضوع : شكوي

    الموضوع :
    الى مسءولى شركة كابسى للدهانات قال تعالى: زين للناس حب الشهوات من النساء والبنين والقناطير المقنطرة من الذهب والفضة والخيل المسومة والحرث ذلك متاع الحياة الدنيا والله عنده حسن الماب هل اتعظتم يا اصحاب شركة كابسى وهل راعيتم حقوق العاملين بالشركة واتقيتم الله فينا . لقد اوهمتمونا وتقبلنا العمل معكم وتركنا عملنا السابق نحن اكثر من عشرون موظف بقرع البيع بالمنصورةكنا تحت امركم فيكل ماطلبتموه من مسوغات التعيين حتى طلبتم منا جميعا ايصالات امانة على بياض فوقعناها على مضض منا ولاعقدعمل ولا تامينات وتقبلنا كل ذلك بعد ان اوهمتمونا بالتثبيت بعد ثلاثة اشهر من العمل كفترة اختبار وحتى الن عملنا معكم اكثر من ثلاثة سنوات بذلنا فيها كل جهدنا وعملنا بضمير وصبر ورضينا بالعمل على ان توفوا بوعودكم كلنا موءهلات عليا كنا نعمل كشيالين وعمال ومندوبى مبيعات لكى ناكل لقمة العيش من حلال اكثر من عشرة ساعات يوميا دون مقابل اضافى لنثبت وجودنا وكل همنا ارضاء المسئولين بالشركة على امل تنفيذ وعودكم لنا .... لكن للاسف طلع نابنا على شونة كما يقول المثل لقد توجهنا الى عملنا كالمعتاد بفرع مبيعات المنصورة يوم5\8\2007 فكانت صدمتنا الكبرى حيث منعنا من مباشرة عملنا بدون ادنى ذنب منا حيث اخبرنا مدير عام مبيعات الشركة وبكل بساطة ان اصحاب المصنع قرروا اغلاق الفرع من اليوملقد شردتم اكثر من عشرين اسرة باولادهم منهم المشرف والمندوب والمحاسب دون ادنى ذنب منهم بعد هذه الخدة الطويلة بالشركة وبعد ان ظنوا انهم استقروا فى العمل بناا على وعودكم فمنهم من تزوج وانجب واصبح صاحب اسرة مسئولع عنها وتمل المسئولية لقد ورطمونا وشردتمونا فهل التلاعب باقوات العبادبهذه الطريفة يااصحاب الاموال هل تشريد الاسر بهذه الطريفة بدون سابق انذار وهل جزاء الاحسان الا الاحسانلقد حطمتمونا كشباب فى بداية حياتنا وخلقتم لنا المشاكل مع ازواجنا واولادنا فنحن الان بلا عمل ولا نستطيع ان نعود الى اعمالنا السابقة فكيف تستقيم الامور بهذه البساطة اليس لكم اسر واولاد وهل كل من اعطاه الله المال يتحكم فى عباد الله بهذه الطريقة وبهذه البساطة انسيتم ان المال مال الله وانتم امناء عليه ان الله لقادر ان يسلب منكم هذه الاموال قى لمح البصر الم تقرءوا قول الله عز وجل فى الحديث القدسى الا ان الاغنياء وكلائى والفقراء عيالى فاذا بخل وكلائى على عيالى اذقتهم الوباء ولا ابالى ان الله عز وجل يقول يوم القيامة: ياابن ادم استطعمتك فلم تطعمنى قال يارب:كيف اطعمك وانت رب العالمين قال: اما علمت ان عبدى فلان استطعمك فلم تطعمه : اما علمت انك لو اطعمته لوجدت ذلك عندى لاتظلمونا يامسئولى شركة كابسى واياكم ودعوة المظوم فليس بينها وبين الله حجاب تنام عيناك والمظلوم منتبه يدعو عليك وهين الله لم تنم اعيدونا الى عملنا يرحمكم الله فنحن داخلين على شهر رمضان الكريم كثرت فيه المصاريف وايضا مصاريف المدارس ارحموا من فى الارض يرحمكم من فى السماء وان لم تعيدونا الى عملنا فاننا نتضرع الى الله ان يرزقنا ويفك ازمتنا لا تسالن بنى ادم حاجة وسل الذى ابوابه لا تحجب اللع يغضب ان تركت سؤاله وترى ابن ادم حين يسال يغضب وتكر يابن ادم انه ليس لك من مالك الا ماكلت فابليت وما لبست غابليت واياكم ودعوة المظلوم فليس بينها وبين الله حجاب -لقد توجهنا جميعا نحن العاملين الى شرطة المنصورة وعملنا محضرا بذلك وكذلك توجهنا الى مكتب العمل بشكوى بهذا الخصوص ونحن الان نتوجه بشكوانا الى الخى الذى لايموت وان لم النيه فىاعادتنا للعمل فاين هى مستحقاتنا \مكافاتنا عن هذه المد \ تامياتنا \ اوراقنا \ شهادات الخبرة \ بل الاكثر من هذا اين ايصالات الامانة على بياض الة ارغمتمونا التويع عليهاكمسوغات للتعيين واللا هية موت وخراب ديار يامحترمين : اية المنافق ثلاث منها اذا اؤتمن خان فيارب لقد ادينا الامانة فى عملنا لنعيش من حلال فاين هى امانتنا اننا نشكو الى الله............... وحسبنا الله ونعم الوكيل..................... ل:

    رد 1

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0111976080
    تاريخ إرسال الرد :
    Tuesday 2nd of October 2007 12:27:56 PM
    عنوان الموضوع : المكنصورة مدينة السلام
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    اناصاحب محل بويات وعامل اعلانات لكابسى على حسابى وبعدين لما فرع المنصورة قفل مش عارفين نعمل اية بنروح للمحلات الكبيرة زى رفعت علام وكدة ياريت يعنى يرجع النظام تا نى والعمال دول يشتغلوا وانا عميل والكود بتاعى عندكم بأسم احمد حماد محل اخوان حمادياريت الناس ترجع تانى لاننا كمان احنا عايزين نكبر مش نكبر الكبار ونسحب من عندهم شغل من الشركة بتفرق كتير يعنى وشكرا وكل عام وانتم بخير
    رد 2

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0105537758
    تاريخ إرسال الرد :
    Monday 17th of December 2007 04:05:45 AM
    عنوان الموضوع : fkns,dt
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    انا صاحب محل بويات و احتاج الى التعامل مع الشركة احتاج تليفون الشركة او تليفون مندوب الشركة ضرورى المحل فى محافظة بنىسويف
    رد 3

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0107042092
    تاريخ إرسال الرد :
    Sunday 17th of February 2008 10:39:56 AM
    عنوان الموضوع : البحوث- الدقى
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    بصراحة احنا تعبنا كلام على محمد السيد وكابسى وتابعوا جريدة الانباء حتشوفوا فضايح
    رد 4

    الإسم :
    الدولة : طنطا
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0167798623
    تاريخ إرسال الرد :
    Wednesday 20th of February 2008 05:22:31 AM
    عنوان الموضوع : طنطا العجيزى
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    يا جماعة الشركة والله العظيم كويسة جدا الناس دة هما الى عملو ف نفسهم كدة ياجماعة الشركة مستحيل تمشى حد انا بشتغل ف الشركة من حوالى 7 سنين وجوزت وخلفت منها حرام نرمى الناس بالباطل
    رد 5

    الإسم :
    الدولة : طنطا
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0167798623
    تاريخ إرسال الرد :
    Thursday 21st of February 2008 05:21:55 AM
    عنوان الموضوع : طنطا العجيزى شارع القنال
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    والله يا جماعة الشركة مظلومة الناس دة هى الى عملت ف نفسها كدة الشركة من احسن الشركات الى موجودة ف مصر انا بشتغل فيها من ست سنين ومفيش حد بيمشى حد الناس دة عملت حاجات غلط كتير
    رد 6

    الإسم :
    الدولة : طنطا
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0167798623
    تاريخ إرسال الرد :
    Thursday 21st of February 2008 05:22:25 AM
    عنوان الموضوع : طنطا العجيزى شارع القنال
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    والله يا جماعة الشركة مظلومة الناس دة هى الى عملت ف نفسها كدة الشركة من احسن الشركات الى موجودة ف مصر انا بشتغل فيها من ست سنين ومفيش حد بيمشى حد الناس دة عملت حاجات غلط كتير
    رد 7

    الإسم :
    الدولة : ميت دمسيس
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0183874342
    تاريخ إرسال الرد :
    Sunday 23rd of March 2008 03:57:28 PM
    عنوان الموضوع : المنصورة
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    انا راىراجل مقاول وفى شغل كثير ومشملا حق وبطلب من الشركة انى اتعامل معاها شكرا
    رد 8

    الإسم :
    الدولة : egypt
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 033329585
    تاريخ إرسال الرد :
    Saturday 29th of March 2008 02:19:50 PM
    عنوان الموضوع : سيدي بشر- الاسكندرية
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    علي فكرة أنا سيبت الشركة منذ حوالي 3 سنوات وبصراحة هي مكن أحسن الشركات التي عملت فيها ولكني تركتها لعرض أفضل من شركة المصرية للصنفرة ومع ذلك أنا علي صلة طيبة بكل من يعملوا بالشركة وهي أحسن شركة في مصر والموضوع إن فرع المنصورة وجدوا فيه سرقة والي كتب الموضوع مذكرش أسباب إتخاذ الشركة هذا القرار والمنطقي إن الشركة مش هتقفل الفرع من الباب للطق كده !!!!
    رد 9

    الإسم :
    الدولة : egypt
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 033329585
    تاريخ إرسال الرد :
    Saturday 29th of March 2008 02:20:25 PM
    عنوان الموضوع : سيدي بشر- الاسكندرية
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    علي فكرة أنا سيبت الشركة منذ حوالي 3 سنوات وبصراحة هي مكن أحسن الشركات التي عملت فيها ولكني تركتها لعرض أفضل من شركة المصرية للصنفرة ومع ذلك أنا علي صلة طيبة بكل من يعملوا بالشركة وهي أحسن شركة في مصر والموضوع إن فرع المنصورة وجدوا فيه سرقة والي كتب الموضوع مذكرش أسباب إتخاذ الشركة هذا القرار والمنطقي إن الشركة مش هتقفل الفرع من الباب للطق كده !!!!
    رد 10

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :
    التليفون :
    تاريخ إرسال الرد :
    Wednesday 2nd of April 2008 02:36:23 PM
    عنوان الموضوع : مصر

    الرد :
    والله انا طالب فى الجامعه ومطلوب منى بحث عن التطور التاريخى للبويات وانا مش اعلاف عنه اى حاجه ممكن تساعدونى
    رد 11

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0164011040
    تاريخ إرسال الرد :
    Friday 11th of April 2008 05:41:54 PM
    عنوان الموضوع : الدرب الأحمر --- القاهرة
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    أنا كنت مركز تلوين كابسى وسيبته بسبب مدير المبيعات السابق مع ان الشركة محترمة وناجحة وصاحبها الحاج.........ربنا يوفقه للخير دائما لانه رجل خير لكن بدون مدير المبيعات السابق لانه وقف حال تجار ومراكز وعمال ومناديب كتير وكلهم فوضوا أمرهم لله وأنا واحد منهم بقول حسبنا الله ونعم الوكيل وكمان ضع فرص كتير من الشركة كانت ستذيد كابيى من الازدهار ولكم جزيل الشكر (هانى السنان)
    رد 12

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 009659120538
    تاريخ إرسال الرد :
    Monday 21st of April 2008 12:06:58 PM
    عنوان الموضوع : الكويت ش شرحيبل حولى
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    انا اسمى اسامه ابوالفتوح وكنت شغال محاسب بشركه ميدو للبويات لمده 8 سنوات والان اعمل بالكويت والحمد الله ربنا وفقنى ان اسيب الشركه قبل ما الشركه تسبنى لان حال العمل فى مصر ميصرش عدو ولا حبيب ادعولى بالتوفيق وتحيه منى الى السيد/ شريف عبد الرازق بشركه كابسى وربنا يوفقه تليفونى بالكويت009659120538
    رد 13

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0000254879.33
    تاريخ إرسال الرد :
    Tuesday 29th of April 2008 04:18:38 AM
    عنوان الموضوع : الاقصر
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    الشركة فيها ظلم كتير وتفرقه عنصريه
    رد 14

    الإسم :
    الدولة : مصر المنصورة ش قناه السويس
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0103635125
    تاريخ إرسال الرد :
    Tuesday 6th of May 2008 12:04:19 PM
    عنوان الموضوع : قناه السويس رقم 3
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    السادة / الذى لايعرف شيى لايتحدث صاحب الشركه راجل محترم جدااااااااا وثانيا هو لايعرف شى عن الفروع لانه يوجد شخص فى الشركه اسمه مدير المبعيات وهو الذى يحرك كل الاجهزة فى الشركه والسيد صاحب الشركه يقوم فقط بالاصلاع على الرصيد فى البنك واسعار البترول كل يوم لخامات الشركه فقط وقام السيد المدير /فرع المنصورة بالغش فى التعامل مع التجار وقام باختلاس اكثر من 3/4 مليون جينه من الشركه وفى حد يسكوت على سرقه ماله
    رد 15

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0103339912
    تاريخ إرسال الرد :
    Tuesday 13th of May 2008 05:45:39 AM
    عنوان الموضوع : بنها بطا
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    عندي محل حدايد وبويات واللهي الشركة كويسه وناس محترمه وبجد عندنا في بنها احسن مندوب فرع وهو محمد طلعت وبجد التعامل مع الشركة دي ذهب وكمان انا مش بقؤل الكلام من فراغ انزلوا بطا وقؤلو الحاج عبدالغنب قنديل بس وانتوا هاتعرفوا ان مش بتكلام في الفاضي والحمد الله احنا من اقوي الناس في التعامل مع الشركة
    رد 16

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0127413242
    تاريخ إرسال الرد :
    Sunday 25th of May 2008 03:53:53 AM
    عنوان الموضوع : القناطر الخيريه
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    احب التعامل مع الشركه لفتح محل بيع البويات فى دوكو السيارات والفرن
    رد 17

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0105342479
    تاريخ إرسال الرد :
    Thursday 5th of June 2008 01:31:27 PM
    عنوان الموضوع : الاسكندريه
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    فى مثل هذه المشكله كان يجب على الشركه البحث عن المخطى وعقابه وليس اخذ الحابل بالنابل وتشريد كل العاملين انا اعمل بشركه الشرق للبويات (اورينت)واود العمل بشركه كابسى لانهامن افضل الشركات بمصر
    رد 18

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0161012834
    تاريخ إرسال الرد :
    Friday 27th of June 2008 03:07:37 PM
    عنوان الموضوع : 7ش محمد سعد من عزبة النخل القاهرة
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    اري ان الشركة ليست مخطءة وان العامل هو المخطء واني اتمني ان اعمل في احد فرع الشركة لانها شركة ذو خبرة عالية
    رد 19

    الإسم :
    الدولة : السنبلاوين
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0124273389
    تاريخ إرسال الرد :
    Thursday 28th of August 2008 11:58:51 AM
    عنوان الموضوع : السنبلاوين الحوال
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    والله الشركة محترمة بكل من فيهامن رؤساء ومهندسين وعمال وعلى فكرة انى ليه عند الشركة علبه استوك 2كجم وعلبه 3كجم كانو نشفين واخذهم منى الاستاذ هانى الشرقاوى ولم استلمهم حتى الان من فرع المنصورة وشكرا

    رد 20

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :
    التليفون :
    تاريخ إرسال الرد :
    Saturday 30th of August 2008 05:00:53 AM
    عنوان الموضوع : مصر

    الرد :
    لقد وجدت اعلان وظائف فى شركة كابسى فى جريدة الاهرام ومزكور رقم التليفون0663770000وحاولت الاتصال فتم الرد اليا للمساعدة اضغط 0 ففعلت وظل الجرس يرن 5دقائق ولم يجيب احد حسبى اللة ونعم الوكيل

    رد 21

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 2697356
    تاريخ إرسال الرد :
    Wednesday 10th of September 2008 02:25:54 PM
    عنوان الموضوع : عزبة بطاح قطور غربيه
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    الشركه ممتازة و الناس اللى فيها كوييسين والادارة محترمين لابعد الحدود

    رد 22

    الإسم :
    الدولة : العريش
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0122970677
    تاريخ إرسال الرد :
    Thursday 30th of October 2008 05:12:26 PM
    عنوان الموضوع : ش 23 يوليو
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    ندعو اللة ونشكرة كثيرة على النعمة الذى النعماها علينا وهى الاخلاصومحبة الاخرين ولذلك يرزقنا اللة الاخوة الاحباء............. ونشكر المندوب كابسى المحترم شكرآ جزيرآ الشيخ محمد منوب العريش

    رد 23

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0126539349
    تاريخ إرسال الرد :
    Friday 28th of November 2008 06:54:46 AM
    عنوان الموضوع : المنصوره
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    والله انا كونت فاتح الموقع لزياده فكرتى بالديكورات من شركه كابسى لانى شركه كابسى من الشركات الى احب التعامل معها انا مقاول ببورسعيد وكل شغلى يعتبر من دهانات كابسى لان شركه كابسى منقدرش نقول عليها اكتر من انها شركه محترمه وكويسه وانا سعيد بشغلى ببوياتها وارجوا من الى يقرا رسالتى يزيدنى فكره بالديكورات

    رد 24

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0126539349
    تاريخ إرسال الرد :
    Friday 28th of November 2008 06:57:04 AM
    عنوان الموضوع : المنصوره ومقيم ببورسعيد كشغل
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    الشركه شركه محترمه ومن الشركات الى احب اتعامل معها بس ليا طلب زياده فكرتى بالديكورات انا مقاول كبير ببورسعيد

    رد 25

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0161595733
    تاريخ إرسال الرد :
    Wednesday 8th of April 2009 05:38:13 AM
    عنوان الموضوع : سعود بلد الخير
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    انها والله شركة عظيمة ومحترمة ومتطورة شكراا

    رد 26

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0183090570
    تاريخ إرسال الرد :
    Monday 13th of April 2009 08:54:56 AM
    عنوان الموضوع : سوهاج مدينة ناصر ش عمر بن الخطاب
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    انا لدى محل بويات سيارات وفرن دهان سيارات ولدى كل منتجات كابسى من دهان السيارات وهى شركة عظيمة جدا وارغب فى وظيفة لدى الشركة

    رد 27

    الإسم :
    الدولة : فلسطين
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 009720599697306
    تاريخ إرسال الرد :
    Monday 4th of May 2009 10:28:39 AM
    عنوان الموضوع : غزة
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    انا من غزة انا سامر فوره من حي الزيتون وسط غزة انا بتعمل هي البويه الكابسي والان نقطعة البويه ارجو من اخواني في الشركة ان يتصال بي وانا ساتعمل معكم عن طريق البنك لاني اسق في الشركة ارجو من المندوب ان يتصل بيا لحكي له علي الطريقه الزي ساقوب بها ونشكر كل المصرين لخدمتهم لانا من امول وعطف وحنان صحيح انو مصر ام الدنيا

    رد 28

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 2333930
    تاريخ إرسال الرد :
    Thursday 28th of May 2009 10:18:37 AM
    عنوان الموضوع : طلخا
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    على فكرة انا كنت المحاسب المالى للفرع بالمنصورة وبصراحة الشركة من احسن الشركات فى مصر لكن المشكلة فى حاجتين لازم اوضحم للامانه مير الفرع كان مختلس وانا اوضحت للادارة العامة ببورسعيد عن اعماله وكان لازم تغيره او رفده هوه و2 معاونيه تم رصد اعمالهم وللامانه البلغ المختلس مش كتير لا يزيد عن عشرون الف جنيه قى مدة 6 شهور ثانيا مدير عام المبيعات ضعيف غى عملية البيع والتسويق وللمعلوميه تم ايقاف المدير من طرفه ليس بسبب الاختلاس وانما عندما علم بسب مدير الفرع به وللامانه الفرع كان يحوى نخبة من مناديب المبيعات الممتازين الذين ستفتقدهم شركة كابسى ويافرحة فرع طنطا ومديرهم بقفل فرع المنصورة ومبروك عليك اخلاء الساحة يا شريف واللى خططت ليه عملته ولك الله يا محمد ياسيد فى المراجعين اللى كنا نتعامل معهم وكانوا بيوصلوا معلومات خاطئة

    رد 29

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 2333930
    تاريخ إرسال الرد :
    Thursday 28th of May 2009 10:22:38 AM
    عنوان الموضوع : طلخا
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    والاغرب انهم عندهم كل المعلومات عن الكفاءات الممتازة بفرع المنصورة وخوفا من هذه الكفاءات خاصة وانهم لهم علاقات مع شريف مدير فرع طنطا واحسن حاجة عملها ابن صاحب الشركة بعد ان ارسلت له رساله بهذا المعنى انه لم يقم بترقيه مدير فرع طنطا وكذلك وقام باقالة مدير عام المبيعات الله يخرب بيت هذا الرجل

    رد 30

    الإسم :
    الدولة : فلسطين
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 009720599930833
    تاريخ إرسال الرد :
    Wednesday 1st of July 2009 02:03:04 AM
    عنوان الموضوع : غزة
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    بصراحة شركة كابسي صناعتة ممتازة بالنسبة لينا بغزة لكن اسعارها اغلي بالنسبة للشركات الثانية رغم ذلك لا انكر بجودة صناعتهاوشكر خاص للادارين والعمال واصحاب الشركة ونطلب منهم فقط بتخفيض اسعار المصنوعات ولو شي بسيط وتحياتي للشركة كابسي تحياتنا للجيمع

    رد 31

    الإسم :
    الدولة : المنصورة
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0109560782
    تاريخ إرسال الرد :
    Sunday 23rd of August 2009 12:46:26 PM
    عنوان الموضوع : المنصورة ش الجلاء
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    انا اعمل لدى اكبر شركة فى المنصورة لتجارة الحدايد والبويات واريد ان اعمل لدى شركات كابسى او سايبس كمحاسب والله ولى التوفيق
    رد 32

    الإسم :
    الدولة : طنطا
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0173238052
    تاريخ إرسال الرد :
    Tuesday 5th of January 2010 08:42:56 AM
    عنوان الموضوع : سبرباى طنطا
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    انا شاب زو خبرة كبيرة جدا بس مش لاقى شغل وعامل عماير كتيرة وشقق مستشايرن بس الى نقصنى راس المال ولو سمحتوا الى عاوز يتعامل معاية يكلمنى مش حيخصر حاجة0173238052
    رد 33

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0119067090
    تاريخ إرسال الرد :
    Wednesday 2nd of December 2009 01:13:32 PM
    عنوان الموضوع : طنطا
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    أنا أعمل بمجال الدهنات من سنة 1997وأعرف تفاصيل المشكلةوباختصار اية الدافع لصاحب شركةانة يعمل كدة غير ان الناس دى اساءت للشركةوللحق فى ناس أنا أعرفهم فى فرع المنصورة يستهلوأكثرمن كدة أما عن المحترمين فيهم كل شئ من عند الله خير والله يوفق و يرحم الجميع
    رد 34

    الإسم :
    الدولة : egypt
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0124017330
    تاريخ إرسال الرد :
    Monday 21st of December 2009 10:46:10 AM
    عنوان الموضوع : alex
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    لم اسمع من قبل ان شركه كابسى قد فعلت ذلك من قبل ومعلوماتى انها شركه محترمه جدا مع موظفيها
    رد 35

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :
    التليفون :
    تاريخ إرسال الرد :
    Friday 22nd of January 2010 03:07:06 PM
    عنوان الموضوع : القاهرة

    الرد :
    لى طلب من قبل شركتم الموقرةاى موبايل مع اى شخصى فى الشركة ومسؤول ليس هو ميدالية يحترم الناس ويرد عليهم لاننا نعرف كل رقم مع اى شخص ويكون مع اى موطف فى خدمة العملاء سركى يوقع فيه العميل ليسبت فيه الزيارة لان الزيارات والهدايا فيها محسوبية
    رد 36

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :
    التليفون :
    تاريخ إرسال الرد :
    Friday 22nd of January 2010 03:08:09 PM
    عنوان الموضوع : القاهرة

    الرد :
    لى طلب من قبل شركتم الموقرةاى موبايل مع اى شخصى فى الشركة ومسؤول ليس هو ميدالية يحترم الناس ويرد عليهم لاننا نعرف كل رقم مع اى شخص ويكون مع اى موطف فى خدمة العملاء سركى يوقع فيه العميل ليسبت فيه الزيارة لان الزيارات والهدايا فيها محسوبية
    رد 37

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0194181723_0105
    تاريخ إرسال الرد :
    Thursday 11th of February 2010 07:01:45 PM
    عنوان الموضوع : المحلةالكبري
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    أناإشتغلت كيميائي لمدة 5سنين في شركةجي تي سي للدهانات بالكويت وكنت مسؤول ظبط الجودة وأشتغلت سنتين كيميائي بالأنتاج نفسي أشتغل في شركةكابسي أوباكين أو جوتن لان زهقت من الغربة
    رد 38

    الإسم :
    الدولة : المنصوره
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0161421588
    تاريخ إرسال الرد :
    Wednesday 3rd of March 2010 05:29:00 AM
    عنوان الموضوع : المنصوره
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    انا صاحب محل بويات سيارات بالمنصوره وراى فى هذه المشكله ان شركه كابسى تقوم باعطاء اكبر خصومات لاكبر الموزعين بالمحافظات وذالك يقويهم على التحكم فى السوق والحقيقه ان الشركه بتضصرب نفسها بنفسها وانا كتاجر مش عاوز ابيع حاجه كابسى لانه منتج مفضوح اذهب الى التاجر فيعطينى بسعر لسته المصنع ولما صاحب ولما زبون عادى يروح له يقدمله المنتج ارخص منى يبقى انا مستفيد ايه انا اتعامل فى منتج مستورد احسن زى ناشونال منتجات جيده وغير معروفه فى السوق وسوف تسبت وجومدها بسبب الاستهتار الموجود بشركه كابسى والحل ان شركه كابسى تتعامل بمعاملات شركه ميدو تعطى الكبير مثل الصغير والحقيقه ان فرع المنصوره لم يغلق بسبب الاختلاس ولا كن بسبب حيتان الدهانات فى المنصوره وشكرا
    رد 39

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0104856609
    تاريخ إرسال الرد :
    Thursday 1st of April 2010 03:19:22 AM
    عنوان الموضوع : المنصوره
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    لو سمحتم لو الشركه محتاجه كيميائين في الانتاج او المعمل ممكن تختروني على الميل او الموبايل وجزاكم الله خيرا.
    رد 40

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0100790928
    تاريخ إرسال الرد :
    Friday 2nd of April 2010 09:19:07 AM
    عنوان الموضوع : سوهاج المراغه
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    انا صاحب محل بويات كبير وارغب فى التعامل مع الشركه لو سمحتو اى حد يعرفنا رقم المسؤل فى الشركه
    رد 41

    الإسم :
    الدولة : غزه
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 00970599308333
    تاريخ إرسال الرد :
    Friday 23rd of April 2010 01:35:00 AM
    عنوان الموضوع : شارع الوحده
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    انا بشكر مصنع كابسي لانو جودتها عاليه جدا وبصراحه الصناعه ممتازه لكن عندي شكله برجوا منها من الافضل عدم تزويد الاسعار بشكل هاده حتي ضل المصنع محبوب وزبائن اكثر ونا صاحب محل تجاري بغزه وومتخصص للدهانات واتعامل بكل انواع شركه كابسي المحترمه وتحياتي للشركه
    رد 42

    الإسم :
    الدولة : مصر بورسعيد
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0189983389
    تاريخ إرسال الرد :
    Friday 6th of August 2010 09:36:34 AM
    عنوان الموضوع : ال50000وحدة
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    رغم كل اللى سمعته عن الشركه ذهبت واشتغلت فى الشركه من شهر سواق برخصه درجه ثانيه ملقتيش الكلام اللى اتقال ده كله كل واحد فى شغله محدش بيتتدخل فى شئون احد فى وجبه الافطار والغذاء وطبعا الكلام ده مش تلاقيه فى اى مصنع تانى والمرتب حلو وطبعا انا اسمع ان فى اجازات مثل الحكومه وطبعا غير المكافات والزيادات وبالنسبه الاستاذعادل السيد راجل محترم ما بيجرحش اى بنىادم باى كلمه واهم حاجه عنده الانتظام والالتزام فى العمل وشكرا
    رد 43

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0129516604
    تاريخ إرسال الرد :
    Friday 1st of October 2010 08:30:07 PM
    عنوان الموضوع : قرية بكفر الدوار
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    النقاش اللى بيدور مفيد جدا ولكن أريد ان افتح محل حدايد وبويات ممكن اى واحد محترم يسعدنى بالافكار واماكن التوريد رجائى اللى يقرأ هذه الرساله يرن عليا وانا هكلمه وله الجزاء والثواب من الله
    رد 44

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 00971507301094
    تاريخ إرسال الرد :
    Tuesday 5th of October 2010 02:57:14 PM
    عنوان الموضوع : القنطرة غرب واعمل فى دولة الامارات
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    انا بحترم ادارت الشركة والمندوبين وكل العاملين فيها وخصتنا الاستاذ ايمن محمد عبدالمحسن الى فى ادارت التعبئة والاستاذ محمد عيد سلمان الى فى العلاقت العامة وتنمنى للاستاذ محمد السيد بالتوفيق والنجاح مم تقوم بة الشركة من انجازات وازدهار
    رد 45

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0116482180
    تاريخ إرسال الرد :
    Wednesday 6th of October 2010 10:31:47 AM
    عنوان الموضوع : المنوفيه
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    انا مهندس ديكورات وعايز اخر الموضه فى الالوان
    رد 46

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0105421634
    تاريخ إرسال الرد :
    Tuesday 26th of April 2011 12:42:27 PM
    عنوان الموضوع : المنيا----ملوى
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    انا تاجربويات سيارات يكفينا فخرا بان شركه كابسي شركه مصريه وتنافس الشركات الاجنبيه في مصر اما بالنسبه لاداره كابسي فهم جميعا اسره واحده وبنهم حب في الله وايضا مع التجار نفس المعامله اما محمد السيد صاحب الشركه فهو يتقي الله في ماله وموظفيه ودي شهاده مني علي حق ومعرفه واتحاسب عليه يوم القيامه \ ويكفى ان بين العاملين المهندس فوزى صاحب الخلق العالى
    رد 47

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0105092210
    تاريخ إرسال الرد :
    Tuesday 1st of March 2011 03:51:17 AM
    عنوان الموضوع : سيدى عبدالرحمن
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    السلام عليكم وللهى الشركة محترمة بس من يوم ماسبها الاستاذ عماد خربت وانا ليى اقترح من صاحب الشركة انا يمشى كل الموظفين الى عندو عشان بصراحة كلهوانا الشركة فصلات اتعمل معهم عشان المندوبين حرميى م زبالة واولهم فوزى
    رد 48

    الإسم :
    الدولة : فلسطين غزه
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0599856801
    تاريخ إرسال الرد :
    Friday 24th of December 2010 06:00:36 PM
    عنوان الموضوع : الدرج
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    انا بشكر شركة كابسى على الجوده العاليه جدا والله كنا نتعامل فى بويات طمبور الاسرائليه ولكن اثبتت كابسى مده الجوده والانتشار نرجو الرد لطلب التعاون بيننا
    رد 49

    الإسم :
    الدولة : مصر
    الإيميل :[email protected]
    التليفون : 0181686589
    تاريخ إرسال الرد :
    Saturday 1st of January 2011 05:15:30 PM
    عنوان الموضوع : ابو حماد شرقيه
    هل ترغب في زكر معلوماتك الشخصية : نعم

    الرد :
    انا صاحب مركز تلوين دهانات كابسي وبصراحه يكفينا فخرا بان شركه كابسي شركه مصريه وتنافس الشركات الاجنبيه في مصر اما بالنسبه لاداره كابسي فهم جميعا اسره واحده ومفيش كبير وصغير وبنهم حب في الله وايضا مع التجار نفس المعامله اما محمد السيد صاحب الشركه فهو يتقي الله في ماله وموظفيه ودي شهاده مني علي حق ومعرفه واتحاسب عليه يوم القيامه


    هل لديك اقتراح بخصوص هذه الشكوى ؟
    أرسل لنا وساهم في إنصاف صاحبها .


    الاسم :
    الدولة :
    الايميل :
    التليفون :
    العنوان :
    هل ترغب في ذكر معلوماتك الشخصية : نعم لا
    رأيك أو الحل الذي تقترحه :

                         
    عدد زوار هذه الشكوي 16653
    هموم دوت نت ، مبادرة للشبكة العربية لمعلومات حقوق الإنسان
    كل الحقوق محفوظة